«Жасырын қонақ» қонақ үй қызметтер сапасын бақылау құралы ретінде

Авторлар

  • Zh. N. Aliyeva Әл Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті
  • A. M. Amirgozha «KaAiEr» қонақ үйі
        65 60

Кілттік сөздер:

жасырын қонақ, қонақжайлық индустриясы, қонақ үй, сапа, сервисті жақсарту

Аннотация

Қонақ үй қызметтер нарығындағы қатаң бәсекелестік жағдай кәсіпорын басшыларын,  сапаны арттырудың әр түрлі әдістерін қолдану арқылы, ұсынылатын қонақ үй қызметтерінің сапа жүйесін жетілдіруге мәжбүр етеді. Осыған байланысты, мақалада «жасырын қонақ» әдісі, дәл қонақ үй қызметтер сапасын бақылау құралы ретінде қарастырылады. SWOT талдау жүргізіліп, бұл әдісті қазіргі таңда қолданудың тиімділігі мен қажеттілігі негізделген.

Библиографиялық сілтемелер

1 1. [Elektronnyi resurs]: Chto takoe Mystery Shopping? http://www.renome-advert.ru/articles/detail.php?ID=39

2 2. [Elektronnyi resurs]: Istoriya proishozhdeniya issledovaniya. http://marketingkonsul.ru/istoriya-proiskhozhdeniya-issledovaniya.html

3 3. [Elektronnyi resurs]: Taynyi pokupatel: chto eto takoe? http://www.marketing-services.ru/services/tajnyj_pokupatel/history/

4 4. [Elektronnyi resurs]: http://en.wikipedia.org/wiki/SERVQUAL

5 5. [Elektronnyi resurs]: Upravlenie servisom i loyal`nostyu klientov v Kazakhstane. http://4service-group.com/kz/news/307/

Жүктелулер

Как цитировать

Aliyeva, Z. N., & Amirgozha, A. M. (2016). «Жасырын қонақ» қонақ үй қызметтер сапасын бақылау құралы ретінде. ҚазҰУ Хабаршысы. География сериясы, 41(2). вилучено із https://bulletin-geography.kaznu.kz/index.php/1-geo/article/view/265

Шығарылым

Бөлім

Рекреациялық геоморфологиялық жүйелер: зерттеу, Пайдалану, қорғау