«Жасырын қонақ» қонақ үй қызметтер сапасын бақылау құралы ретінде

Authors

  • Zh. N. Aliyeva Әл Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті
  • A. M. Amirgozha «KaAiEr» қонақ үйі
        65 60

Keywords:

жасырын қонақ, қонақжайлық индустриясы, қонақ үй, сапа, сервисті жақсарту

Abstract

Қонақ үй қызметтер нарығындағы қатаң бәсекелестік жағдай кәсіпорын басшыларын,  сапаны арттырудың әр түрлі әдістерін қолдану арқылы, ұсынылатын қонақ үй қызметтерінің сапа жүйесін жетілдіруге мәжбүр етеді. Осыған байланысты, мақалада «жасырын қонақ» әдісі, дәл қонақ үй қызметтер сапасын бақылау құралы ретінде қарастырылады. SWOT талдау жүргізіліп, бұл әдісті қазіргі таңда қолданудың тиімділігі мен қажеттілігі негізделген.

References

1 1. [Elektronnyi resurs]: Chto takoe Mystery Shopping? http://www.renome-advert.ru/articles/detail.php?ID=39

2 2. [Elektronnyi resurs]: Istoriya proishozhdeniya issledovaniya. http://marketingkonsul.ru/istoriya-proiskhozhdeniya-issledovaniya.html

3 3. [Elektronnyi resurs]: Taynyi pokupatel: chto eto takoe? http://www.marketing-services.ru/services/tajnyj_pokupatel/history/

4 4. [Elektronnyi resurs]: http://en.wikipedia.org/wiki/SERVQUAL

5 5. [Elektronnyi resurs]: Upravlenie servisom i loyal`nostyu klientov v Kazakhstane. http://4service-group.com/kz/news/307/

Downloads

How to Cite

Aliyeva, Z. N., & Amirgozha, A. M. (2016). «Жасырын қонақ» қонақ үй қызметтер сапасын бақылау құралы ретінде. Journal of Geography and Environmental Management, 41(2). Retrieved from https://bulletin-geography.kaznu.kz/index.php/1-geo/article/view/265

Issue

Section

Recreational and geomorphic system:study, use, protection