Қазақстан Республикасындағы туристік компанияны жобалаудың заманауи әдістемесі

Авторлар

  • С.В. Миниханова Қазақ спорт және туризм академиясы, Қазақстан, Алматы қаласы https://orcid.org/0000-0003-0704-2644
  • Т.В. Имангулова Халықаралық туризм және меймандостық университеті, Қазақстан, Түркістан қ. https://orcid.org/0000-0003-0460-5456
  • А.В. Губаренко Халықаралық туризм және меймандостық университеті, Қазақстан, Түркістан қ. https://orcid.org/0000-0002-9237-1612
  • М.Н. Абдикаримова Халықаралық туризм және меймандостық университеті, Қазақстан, Түркістан қ. https://orcid.org/0000-0002-5541-6818

DOI:

https://doi.org/10.26577/JGEM.2024.v74.i3-08
        69 31

Кілттік сөздер:

туризм, туристік компания, туристік бизнес, туристік қызметтер, туризм индустриясы

Аннотация

Қазақстан Республикасында туризм индустриясының қазіргі заманғы дамуы айтарлықтай белсенді және қарқынды процесс болып табылады, оның басты міндеті туристік бизнестің өңірлік және халықаралық талаптарына сәйкес келетін елдегі туризмді кезең-кезеңімен дамыту және әртүрлі деңгейдегі және бағыттағы туристік қызметтердің барлық спектрін көрсету болып табылады. Мақалада баяндалған зерттеудің мақсаты авторлардың он жылдан астам тәжірибесіне негізделген туристік компанияны жобалаудың заманауи әдістемесін қалыптастыру процесі болды, авторлар ел туризмінің дамуына тікелей әсер ететін негізгі нормативтік-құқықтық және заңнамалық құжаттарды, сондай-ақ елдің жетекші туристік ұйымдарының есептерін зерттеп, талдады. Қызмет көрсету нарығының қазіргі тенденциялары зерттелді. Туризм индустриясы субъектілеріне де, туристік қызметтерді тұтынушыларға да ауқымды сауалнама жүргізілді. Авторлар туристік компанияны құрудың сапалы алгоритмін дайындады, ол 2012 жылдан бастап қазіргі уақытқа дейін туристік бизнесті ашу және табысты басқару саласындағы практикалық қызметтің нәтижесі болды. Мақалада баяндалған осы зерттеулер Қазақстан Республикасында туризмді дамытудың қазіргі кезеңі туралы сапалы түсінік қалыптастырып қана қоймай, сонымен қатар Еуропаның табысты туристік бизнесін құру үшін туристік компанияны ашу алгоритмін пайдалануға мүмкіндік береді.

Авторлардың биографисы

С.В. Миниханова, Қазақ спорт және туризм академиясы, Қазақстан, Алматы қаласы

(хат-хабарларға арналған автор) – Қазақ спорт және туризм академиясының «Туризм және сервис» кафедрасының PhD докторанты, магистранты, аға оқытушысы

Т.В. Имангулова, Халықаралық туризм және меймандостық университеті, Қазақстан, Түркістан қ.

Педагогика ғылымдарының кандидаты, Халықаралық туризм және қонақжайлылық университетінің туризм кафедрасының доценті

А.В. Губаренко, Халықаралық туризм және меймандостық университеті, Қазақстан, Түркістан қ.

Халықаралық туризм және қонақжайлылық университетінің туризм кафедрасының PhD докторы

М.Н. Абдикаримова, Халықаралық туризм және меймандостық университеті, Қазақстан, Түркістан қ.

Халықаралық туризм және қонақжайлылық университетінің туризм кафедрасының PhD докторы

Жүктелулер

Жарияланды

2024-09-23

Как цитировать

Миниханова, С., Имангулова, Т., Губаренко, А., & Абдикаримова, М. (2024). Қазақстан Республикасындағы туристік компанияны жобалаудың заманауи әдістемесі. ҚазҰУ Хабаршысы. География сериясы, 74(3), 90–102. https://doi.org/10.26577/JGEM.2024.v74.i3-08

Шығарылым

Бөлім

Рекреациялық география және туризм