Қазақстан Республикасындағы туристік компанияны жобалаудың заманауи әдістемесі
DOI:
https://doi.org/10.26577/JGEM.2024.v74.i3-08Кілттік сөздер:
туризм, туристік компания, туристік бизнес, туристік қызметтер, туризм индустриясыАннотация
Қазақстан Республикасында туризм индустриясының қазіргі заманғы дамуы айтарлықтай белсенді және қарқынды процесс болып табылады, оның басты міндеті туристік бизнестің өңірлік және халықаралық талаптарына сәйкес келетін елдегі туризмді кезең-кезеңімен дамыту және әртүрлі деңгейдегі және бағыттағы туристік қызметтердің барлық спектрін көрсету болып табылады. Мақалада баяндалған зерттеудің мақсаты авторлардың он жылдан астам тәжірибесіне негізделген туристік компанияны жобалаудың заманауи әдістемесін қалыптастыру процесі болды, авторлар ел туризмінің дамуына тікелей әсер ететін негізгі нормативтік-құқықтық және заңнамалық құжаттарды, сондай-ақ елдің жетекші туристік ұйымдарының есептерін зерттеп, талдады. Қызмет көрсету нарығының қазіргі тенденциялары зерттелді. Туризм индустриясы субъектілеріне де, туристік қызметтерді тұтынушыларға да ауқымды сауалнама жүргізілді. Авторлар туристік компанияны құрудың сапалы алгоритмін дайындады, ол 2012 жылдан бастап қазіргі уақытқа дейін туристік бизнесті ашу және табысты басқару саласындағы практикалық қызметтің нәтижесі болды. Мақалада баяндалған осы зерттеулер Қазақстан Республикасында туризмді дамытудың қазіргі кезеңі туралы сапалы түсінік қалыптастырып қана қоймай, сонымен қатар Еуропаның табысты туристік бизнесін құру үшін туристік компанияны ашу алгоритмін пайдалануға мүмкіндік береді.