Қазақстанның туристік нарығының құрылымын талдау және оңтайландыру жолдарын таңдау

Авторлар

  • А. Адай Қытай Ғылым Академиясының Шыңжаң экология және география институты, Үрімші, Қытай https://orcid.org/0000-0002-1938-1523
  • О. Мазбаев Еуразия ұлттық университеті. Л. Н. Гумилева, Астана, Қазақстан https://orcid.org/0000-0002-8769-1240
  • А. Тлеубаева Еуразия ұлттық университеті. Л. Н. Гумилева, Астана, Қазақстан https://orcid.org/0000-0002-5749-4289
  • Ә. Амангелді Еуразия ұлттық университеті. Л. Н. Гумилева, Астана, Қазақстан https://orcid.org/0009-0008-6391-5693
  • Фанг Хан Қытай Ғылым Академиясының Шыңжаң экология және география институты, Үрімші, Қытай, Қытай Ғылым академиясының университеті, Пекин, Қытай https://orcid.org/0000-0003-3493-7304

DOI:

https://doi.org/10.26577/JGEM.2024.v72.i1.011

Кілттік сөздер:

туризм индустриясы; нарық үлесі; нарықтың шоғырлануы; нарық құрылымы; оңтайландыру жолы.

Аннотация

Туризм әлемдік экономиканың ең ірі секторы ғана емес, сонымен қатар әлемдегі ең жылдам дамып келе жатқан салалардың біріне жатады. Тұтынушыларға өнімді жеткізетін экономиканың басқа салаларынан айырмашылығы, туризм адамдарға туристік ресурстар шоғырланған жерлерге қоныс аударуға мүмкіндік береді. Бұл ресурстар бір жерлерде жұмсалады. Әлеуметтік экономиканың дамуымен, туризм - ұлттық экономикадағы маңызды орнын көбірек көрсетуде.

Қазақстанның туристік индустриясы көптеген жылдар бойы дамығаннан кейін ұлттық экономиканың дамуына елеулі үлес қосты. Сонымен қатар, салада ұзақ мерзімді даму процесінде көптеген мәселелер мен қайшылықтар жинақталған. Макродеңгейде Қазақстанның туристік саласы дамуының жағдайы жақсаруда, бұл ретте туризмнен түсетін жалпы табыс пен туристер саны да тез өсуде. Микродеңгейде туристік кәсіпорындар ауқымы жағынан шағын әрі нашар жұмыс істеуде және жалпы бәсекеге қабілеттілігі төмен болуда. Өнеркәсіптік деңгейді талдауға сүйене отырып, Қазақстанның туристік саласының негізгі сұрақтары мен қайшылықтары оның нарықтық құрылымының ерекшеліктерімен байланысты. Құрылымдық мәселелер Қазақстанда туризмді дамытуда шешуші болып келеді. Қазақстанда туризм индустриясын зерделеу үшін құрылымдық идеялар мен әдістерді пайдалану - туризм индустриясының тұрақты дамуына ықпал етіп, Үкіметтің шешім қабылдауы үшін негізді қамтамасыз ете алады. Туристік нарық құрылымы туралы әдебиеттерді шолуға сүйене отырып, авторлар Қазақстанның туристік нарығының құрылымына негізделген оңтайландыру жолдарын талдайды және туристік индустрияны тиімді ілгерілетеді.

Жүктелулер

Жарияланды

2024-03-30

Шығарылым

Бөлім

Рекреациялық география және туризм