ЩУЧИНСК-БОРОВОЕ КУРОРТТЫҚ АЙМАҒЫНДА ТУРИСТІК КЛАСТЕРЛЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
DOI:
https://doi.org/10.26577/JGEM.2022.v67.i4.09Кілттік сөздер:
туристік кластер, туризм, географиялық кеңістік, аумақ, дестинация, туристік қызмет, интеграцияАннотация
Әлемдік тәжірибеде туристік кластер аумақтың бәсекеге қабілеттілігін арттырудың неғұрлым тиімді құралдарының бірі ретінде қарастырылады. Туристік кеңістікті кластерлеу аумақта туризмді дамытуға мүдделі барлық субъектілердің өзара іс-қимылын реттеп қана қоймай, туристерге қызмет көрсету аясында жергілікті аймақтың ресурстарын ұтымды игеруге мүмкіндік береді. Бүгінгі таңда туристерге қызмет көрсету процесіне әртүрлі нысандағы кәсіпорындар қатысады. Оларды кластер құрылымына тарту олардың туристік өнімнің құнын жинақтаудың бірыңғай жүйесіне белсенді қатысуына ықпал ететін болады. Алайда, туристік аумақты кластерлеу процесі айтарлықтай күрделі және жергілікті жердің экономикалық және географиялық сипаттамаларын зерттеуді талап етеді.
Бұл жұмыстың мақсаты Щучинск-Бурабай курорттық аймағының аумағында туристік кластерді қалыптастыру мүмкіндіктерін қарастыру болып табылады. Зерттеудің маңыздылығы зерттеліп отырған аумақтың туристік әлеуеті толық игерілмеген. Жергілікті жердің туристер үшін тартымдылығын арттыратын шаралар әзірлеу қажеттілігі туындауда.
Курорттық аймақта кластерді қалыптастыру мүмкіндіктерін қарастыру аясында авторлар болашақта кластердің маңызды элементтері бола алатын таксондарды анықтауға және сипаттауға негізделген картографиялық таксономия әдісін қолданды. Талдау көрсеткендей, Щучье-Бурабай курорттық аймағының аумағы туристік кластерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін барлық қажетті атрибуттарға ие. Қолда бар инфрақұрылымның ерекшелігін ескере отырып, бапта ұсынылған туристік аумақты кластерлеудің ықтимал тәсілі зерттеудің құндылығын айқындайды, ал тұжырымдар Ақмола облысында туризмді дамытуды ынталандыру жөніндегі шараларды әзірлеу шеңберінде пайдаланылуы мүмкін.