Қазақстанның қазіргі көліктік логистикалық даму бағыттары. Современное развитие транспортной логистики в Казахстане.
Keywords:
транзиттік жол, көліктік логистика, инфрақұрылым, магистраль, транзиттік дәліз, инвестиция, геосаясат, жобалар, көліктік коммуникация, транзиттік тасымалдау, транзитная дорога, транспортная логистика, инфраструктура, транзитный коридор, инвестAbstract
Еліміздің транзиттік кешенін дамыту мақсатында көлік қызметтерін көрсетудің бәсекеге қабілетті ортасы қалыптасты. Жоғары деңгейде жүк өткізуге қабілетті автокөлік жолдары, шойын жол желілері, жанар-жағармай құю бекеттері, заманауи құралдармен жабдықталған кеден бекеттері, тағы басқа да инфрақұрылымдар Қытай тауарларын Еуропа елдеріне кідіріссіз жеткізуді қамтамасыз етеді. «Батыс Еуропа – Батыс Қытай» халықаралық транзиттік дәлізі екі ортаны үш жарым есеге қысқартады. Жинақталған мәліметтер негізінде «Батыс Еуропа – Батыс Қытай» халықаралық транзитті көлік дәлізінің карта-сызбасы құрасырылды. Қазақстанның казіргі мақсаты өзінің дүниежүзіндегі геоэкономикалык және геосаясаттық орнын пайдалана отырып бір-бірінен алшақ жатқан ішкі аймақтарды жалғастыру және географиялық орнын тиімді пайдалана отырып транзиттік әлеуетін дамытудың болашақтағы бағыттары анықталды.
С целью развития транспортных возможностей республики сформировано конкурентоспособная транспортная инфраструктура. Высококачественные автомобильные дороги, сеть железных дорог, заправочные станции, таможенные посты оснащенные современным оборудованием и др. Инфраструктура обеспечивает бесперебойную поставку товаров Китайской Республики в Европейской страны «Западная Европа- Западный Китай» транзитный коридор сокрощает расстояние между ними в 3,5 раза. На основе собранного материала составлено картасхема международного транзитного коридора «Западная Европа- Западный Китай». Современная цель Казахстана- используя геоэкономическое и геополитическое положение в мире связать отдаленно расположенные регионы эффективно использовав географическое положение определить перспективные напавления развития транзитного потенциала.
References
2 2. Өмірзақов Т. Дамудың айқын бағыты. Егемен Қазақстан. - 2015.
3 3. Сабырбеков Б.Қ. XXI ғ. Жібек Жолы: Батыс Еуропа – Батыс Қытай халықаралық автодәлізі ел экономикасының күретамыры / Дала мен қала. – 2009. – № 15.
4 4. Атамқұлов Е.Д. Қазақстанның темір жол көлігі: қайта құрылымдау және әлемдік экономикаға кірігу жолдары // «ҰК» АҚ. -Алматы: Экономика, 2004. - 646 б.
5 5. Курганов В. М. Логистика. Управление автомобильными перевозками: практический опыт // Учебно.-методическое пособие для студ. вузов. – М.: Книжный мир, 2014. – 448 с.
6 6. Т. Өмірзаков, «Дамудың айқын бағыты», Егемен Қазақстан 6 мамыр 2015ж., 4б.
7 7. Елмұратов Н., «Жол құрылысы жоспарға сай жүруде»., Егемен Қазақстан 6 мамыр 2015ж., 5б.
8 8. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 14 маусым, № 658 қаулы
9 9. Қазақстанның «KAZLOGISTICS» Көлік одағы баспасөз қызметі, ҚР ҚТЖ., 21 қыркүйек 2009 ж.
10 10. Ақашева Ә.С., Алимбекова Г.Т. Қазақстан Республикасындағы көліктік-логистикалық инфрақұрылымдардың даму мәселелері // География в школах и вузах Казахстана. – 2015. - №3.